نئون پلاستیک حسینی شعبه دیگری ندارد , لطفا دقت فرمایید

نئون پلاستیک حسینی

تلفن

+9821 7752 0195

ایمیل

h_amir_e@yahoo.com

زمان بازگشایی

شنبه تا پنج شنبه 9:00 - 19:00
قواعد طراحی بیلبورد را بخوانید

قواعد طراحی بیلبورد را بخوانید

از عمر بیلبورد های کنار جاده ای بیش از یک قرن می گذرد . و  تبلیغات بیلبورد هنوز یک راه مهم و کارآمد برای جذب مشتری و نمایش تبلیغات شما برای میلیون ها راننده و سرنشین است. اما اگر بخواهید پول زیادی را در یک تبلیغ بزرگ و پرجمعیت سرمایه گذاری کنید، می خواهید مطمئن شوید که موفقیت آمیز باشد . ولی چطور باید مطمئن باشید که تابلوهای شما چشم انداز و موثر خواهد بود ؟

  قواعد طراحی بیلبورد تاثیرگذار را بخوانید.

یک داستان بسازید
اگر بیلبورد شما در کنار یک بزرگراه باشد که مردم زیادی به سرعت از آن میگذرند ، اگر طراحی تبلیغات شما بدون داستان یا سناریو باشد, مردم به سادگی آن را فراموش میکنند. برای تبلیغات خود داستانی درست کنید که، در مورد چیزی که می خواهید مردم را به فکر کردن در  وادار کند.


در داستان خود، پیام اصلی را نمایش دهید و القا کنید که محصول شما می تواند یک مشکل را حل کند، تلاش کنید احساسات مخاطب را تحریک کنید .
چرا داستان مهم است؟

از آنجا که انسان ها در یادآوری واقعیت ها روزمره فراموشکار هستند، اما در یادآوری داستان ها بسیار عالی هستند.

طراحی بیلبورد یک محیط بصری است که به این معنی است که گام بعدی شناسایی نحوه بیان داستان از طریق تصاویر و متن است. شما باید ضبرای طراحی می کنید، استراتژیک باشید.



یکی از روش های سنتی برای ایجاد تأثیر این است که با استفاده از یک بازی کوتاه و سرگرم کننده در کلمات که یک شوک ایجاد می کند، و یا حتی یک قافیه کوتاه است که به پیام شما کمک خواهد کرد.


در نظر داشته باشید یک تصویر  ارزش 1000 کلمه را دارد!! در طراحی بیلبورد با استفاده از یک تصویر پویا برای حفظ نام تجاری خود در ذهن مخاطب اقدام کنید.

یک تصویر پویای بزرگ میتواند همه چیز را بگوید. در حقیقت یک تصویر پیام شما را بهتر خواهد رساند . فقط مطمئن شوید که تصویر  در 5 ثانیه یا کمتر تاثیر خود را بگذارد. شما می توانید این را با به اشتراک گذاری طرح خود و درخواست از دوستان برای مشاهده آن را تنها برای چند ثانیه تست کنید.

راننده و سرنشین بطور متوسط ​​فقط 5 تا 10 ثانیه فرصت خواهد داشت تا طراحی تابلوهای تبلیغاتی شما  را مشاهده کند، هم متن را بخواند و پیام را درک کند. بنابراین یکی از مهم ترین قواعد تاثیر گذاری تابلوی بیلبورد باید پیام شما را کوتاهترین زمان منتقل کند. خیلی کوتاه! پس بیشتر از  7 کلمه در بیلبورد خود استفاده نکنید


۱۳۹۶/۹/۲۲
اشتراک بگذارید :

نظر کاربران محترم

ارسال کامنت

captcha