نئون پلاستیک حسینی شعبه دیگری ندارد , لطفا دقت فرمایید

نئون پلاستیک حسینی

تلفن

+9821 7752 0195

ایمیل

h_amir_e@yahoo.com

زمان بازگشایی

شنبه تا پنج شنبه 9:00 - 19:00
استنلس استیل

استنلس استیل




استنلس استیل (فولاد ضد زنگ) که به آن در ایران به اختصار استیل گفته میشود، نوعی آلیاژ آهنی است که در ترکیب آن علاوه بر کربن و تعدادی عنصر دیگر از عناصر کروم ، نیکل و مولیبدن نیز استفاده میشود و به همین علت در برابر خوردگی بسیار مقاوم میباشد. عامل اصلی مقاومت استیل در برابر خوردگی،  دارا بودن حداقل 11 درصد کروم  در آن میباشد که با افزایش کروم و افزودن نیکل و مولیبدن به آن، این مقاومت بیشتر هم میشود.

حروف برجسته ی استیل

استیل آلیاژی است که در اثر ترکیب چند ماده با فلز آهن به دست می آید و ساخت این آلیاژ ویژگی هایی را به فلز آهن می بخشد که آن را برای ساخت حروف استیل مناسب میکند .

حروف برجسته ی استیل

از خانواده ی حروف فلزی میباشد که این بار دیگر نیاز به رنگ آمیزی ندارد و حتی سالهای سال میتوان بدون مشکل استفاده کرد ( معمولاً بعد از چند سال استفاده میتوان حروف برجسته ی استیل را باز و بوسیله پولیش و یا سایر براق کننده ها جلا داد و دوباره بعنوان یک تابلو نو ساخته شده استفاده نمود ).

این نوع حروف مناسب سخت پسندان میباشد چرا که زیبایی آن بعد از اتمام کار بقدری زیاد است که بلافاصله بعد از معرفی این محصول به هر مشتری انتخاب اول و آخرش میشود .


در چند سال اخیر با ورود انواع حروف های جدید دیگر حروف های برجسته ی فلزی از مد افتاده بود و چندان استقبالی نمیشد . اما چند سالی ست که حروف استیل خواهان زیادی پیدا کرده . البته گفتنی ست حروف های برنجی و مسی و کالوانیزه برخلاف حروف استیل مشتری ندارند .

۱۳۹۶/۱۱/۲
اشتراک بگذارید :

نظر کاربران محترم

ارسال کامنت

captcha