نئون پلاستیک حسینی شعبه دیگری ندارد , لطفا دقت فرمایید

نئون پلاستیک حسینی

تلفن

+9821 7752 0195

ایمیل

h_amir_e@yahoo.com

زمان بازگشایی

شنبه تا پنج شنبه 9:00 - 19:00
چطور بیلبوردی خلاق داشته باشید؟

چطور بیلبوردی خلاق داشته باشید؟

مصرف کنندگان دیگر به بیلبورد ها مانند بیست یا سی سال پیش نگاه نمی کنند. در حالی که هنوز هم جزو فضاهای  تبلیغاتی در نظر گرفته شود، مصرف کنندگان در گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خود غوطه ور هستند. اما هنوز تبلیغات محیطی جایگاه خود  را دارند و این بدان معنی است که تبلیغات بیلبورد بایدجایگاه خود را داشته باشد. بیلبورد ها در همه جا هستند و اگر تبلیغات بیلبوردی را فقط یک انگشت کوچک از دست بزرگ تبلیغات در نظر بگیریم ، آنها هنوز هم می توانند تاثیر بسزایی در برند سازی داشته باشند و باعث قدرت آن دست خواهند بود.

با تبلیغات در فضای باز، افزایش سهام و افزایش رقابت پذیری بیشتر، به علاوه تبلیغات دیجیتال تبدیل به وسیله انتخابی می شود، مهم است که بدانیم چگونه می توان تعداد تبلیغات خود را افزایش داد. چگونه بیلبورد تبلیغاتی جذاب ، و واقعا خلاقانه داشته باشیم؟ در اینجا 10 استراتژی برای اطمینان از اینکه بیلبورد شما بالاترین احتمال دیده شدن را بررسی میکنیم

 
1: شش کلمه یا کمتر، ایده آل است.

با توجه به اینکه ما در حال حرکت هستیم وقتی بیلبورد ها را می خوانیم، زمان زیادی برای برداشت آنها نداریم. شش ثانیه به عنوان میانگین برای خواندن محتوا بیلبورد مناسب است . بنابراین، محتوای اصلی بیلبورد باید در شش کلمه پیام شما را به مخاطب منتقل کند . با توجه به طول و سهولت خواندن، می توانید محتوا را به  10 کلمه افزایش دهید،
پس به عنوان یک قاعده کلی، محتوای انشائی ننویسید. چون بیننده در چند ثانیه از بیلبورد شما عبور خواهد کرد.


 
2: جلب توجه کنید ، اما جلب توجه در تبلیغات بیلبوردی میتواند خاطره ای نا خوش آیند از شما در ذهن بیننده بر جای بگذارد.

درست است که متفاوت بودن شرط دیده شدن است . اما در بیشتر مواقع، مخاطب بیلبورد ها رانندگان، موتور سواران  دوچرخه سواران یا پیاده ها هستند , شما می خواهید جلب توجه کنید اما مبهوت تبلیغ شما شدن ممکن است یک معضل برای مخاطب بوجود بیاورد پس مراقب باشید مسئول اصلی حوادث رانندگی نشوید , تا از شما به عنوان یک خاطره ی بد یاد نشود  . پس خلاقیت های شگفت آمیز خود را برای تبلیغات دیگر نگه دارید .


3: بیلبورد محل پاسخ مستقیم نیست.

بعضا دیده شده در محتوا ی برخی از بیلبورد ها آدرس ,  آدرس وب سایت , ایمیل و یا شماره تلفن قرار دارند، و بدون شک، 99.9٪ از افرادی که در واقع این بیلبورد را خوانده اند، تماس و یا بازدید از وب سایت نخواهند داشت. بیلبورد یک ابزار تبلیغاتی ثانویه است که به این معنی است که برای ساختن نام تجاری و حمایت از مبارزات انتخاباتی ایده آل است، (برند سازی)

  اگر می خواهید یک مکالمه صمیمی تر با مخاطبان مورد نظر خود داشته باشید، از تبلیغات چاپی، تلویزیونی وب سایت ها و ایمیل ها، رادیو، آگهی ها استفاده کنید. بیلبوردها برای انتقال یک پیام سریع هستند. با این حال اگر اصرار داشتید راه ارتباطی در تبلیغ قرار دهید از یک وبسایت یا یک خط تلفنتان استفاده کنید ، پس شما یک استثنا در این قانون دارید.


4: هوشمندانه، اما نه خیلی هوشمندانه.

بیلبورد خسته کننده نادیده گرفته خواهد شد. یک بیلبورد هوشمند توجه را جلب کرده و یک تصور ماندگار را تدایی می کند. یک بیلبورد که سعی دارد بیش از حد هوشمندانه عمل کند، مخاطبان را سر در گم می کند.

به عنوان یک قانون، تبلیغات باید مانند یک پازل به راحتی در ذهن بیننده قابل حل شدن باشد و مخاطبان احساس کنند به راز این تبلیغ پی برده اند. پس هوشمند باشید، و از آن لذت ببرید، اما بدانید که مردم پازل های خیلی مشکل را حل نمی کند، چون احتیاجی به آن نداشته اند. در حقیقت شما هستید که احتیاج دارید تبلیغ شما دیده شود پس بیش از حد تبلیغ هوشمندانه طرح نکنید.
 
5: بیلبوردهای بیشتر، بهتر.

یک بیلبورد ارزان نیست اما یک بیلبورد تنها نیز بسیار موثر نیست. بیلبوردهای رسانه ای وسیع هستند اما نیاز به حمایت دارند. بنابراین، شما بیش از یک  بیلبورد می خواهید،  هر بیلبورد دارای رتبه بندی متفاوتی است، که امتیازات متفاوتی دارند . که بر اساس ترافیک ، دید، محل، اندازه و غیره محاسبه می شود

به بیلبورد های مورد نظر امتیاز دهید نمره بین 1 تا 100 و اگر به یک بیلبورد امتیاز 50 دادید ، به این معنی است که حداقل 50٪ از جمعیت در منطقه آن بیلبورد را حداقل یک بار در ماه ببینید. اگر تنها یک بیلبورد داشته باشید، شانس موفقیت شما آشکارا کمتر از آن است که شما دارای چهار یا پنج بیلبورد باشید.
 
6: راز پیروزی در خلاقیت است.

برای ایده های بیلبورد خود خلاق باشید. بیلبورد ها صاف و استاندارد هستند ، اما لازم نیست همیشه از این قانون پیروی کنید. شما می توانیدیک طرح 3 بعدی داشته باشید یا قسمت های متحرک داشته باشید، اغلب مخاطبان با  این خلاقیت ارتباط برقرار می کنند . هیچ دلیلی وجود ندارد که فقط یک تبلیغ بزرگ و ساده باشد. این یک فرصت برای شما است که تبلیغی  چشمگیر و به یاد ماندنی داشته باشید .
 
7: از عکس های تکراری اجتناب کنید

فضای بیلبورد را عکس و محتوا تکمیل میکند ، بنابراین از هر سانتیمتر فضای موجود عاقلانه استفاده کنید. اگر از یک عکس استفاده میکنید که بصورت بصری تبلیغ شما را توضیح می دهد، کلمات را برای همان عکس هدر ندهید. اگر تصاویر شما منتقل کننده ی محتوای تبلیغ هستند از کلمات برای برندینگ استفاده کنید . اگر از عکس هایی که با محصول یا موضوع شما ارتباط نداشته باشد استفاده کردید , فرصت خود را برای القای محتوا به مخاطب از دست می دهید.


8: سریع تاثیر بگذارید

یک بیلبورد یک خواندن سریع است. اغلب اوقات مخاطب آن را می بیند، اما در حال  رانندگی با سرعت 90 کیلومتر در حرکت هست ، بنابراین باید این پیام را در موثر ترین روش دریافت کند. این هنر سناریو نویس شما ست که سریع محتوا را منتقل کند.


9: اندازه لوگو را در نظر بگیرید

یکی از معروف ترین تکه های بازخورد مشتری که در تبلیغات ارائه شده است "ایجاد لوگو بزرگتر است". که در ذهن مخاطب نقش می بندد با این حال، باید یک تعادل وجود داشته باشد. اگر لوگو بیش از حد بزرگ باشد مخاطب را از پیام اصلی منحرف می کند.  ولی اگر بیش از حد کوچک باشد ، هیچ کس با آن ارتباط برقرار نمیکند . لوگو با اندازه ی مناسب می تواند یک قطعه قدرتمند از نام تجاری شما باشد .

 
10:قبل از آنکه بیلبورد را  اجرا کنید آن را تست نمایید

شما تمام قوانین بالا را دنبال کرده اید. شما یک بیلبورد فوق العاده ای را طراحی کرده اید. یک بیلبورد تمیز, منحصر به فرد ، رنگ های متضاد دارد، جالب است، و کار خواهد کرد. اما آیا دیده می شود؟ آیا می شود آن را خواند و فهمید؟قبل از اجرای بیلبورد یک تست سریع برای اطمینان از اینکه شما زمان و پول خود را هدر نداده اید انجام دهید . تابلوهای تبلیغاتی خود را به اندازه یک کارت ویزیت چاپ کنید. حالا آن کارت را بین 5 تا 10 ثانیه به چند نفر نشان دهید تا مطمئن شوید آنها پیام شما را درست دریافت می کنند؟ اگر نه، وارد شوید و آن را تصحیح کنید. این یک راه ساده است که قبل از اجرای بیلبورد میتوانید موفقیت طرح را حدس بزنید

۱۳۹۶/۹/۲۲
اشتراک بگذارید :

نظر کاربران محترم

ارسال کامنت

captcha